در بازی پیش رو لالیگا در برابر والنسیا، گواردیولا باید به دنبال دو مدافع موقت برای تیمش باشد؛ چون دنی آلوز و ماسکرانو در این بازی محروم خواهند بود. در مسابقات ابتدایی فصل که تیم با مصدومان زیادی روبه رو بود، گواردیولا سیستم 3-4-3 را اجرا می کرد.

گواردیولا به اجبار باید به دنبال جایگزین دنی آلوز و ماسکرانو برای بازی والنسیا در نیوکمپ باشد؛ زیرا هر دو بازیکن محروم هستند. مربی باید با دعوت بازیکنان تیم ب و یا تجدید سازماندهی ترکیب اولیه خود پست های دفاع مرکزی و دفاع راست را پر کند.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


دفاع راست

از زمان مربیگری گواردیولا، بارها این اتفاق افتاده است که کارلوس پویول در نقش دفاع راست بازی کند اما غیبت ماسکرانو باعث شده که مربی، کاپیتان را در پست دفاع مرکزی قرار دهد و در عوض از آدریانو در این پست استفاده کند. شایان ذکر است که این بازیکن برزیلی دوران ریکاوری بعد از مصدومیت خود را می گذراند. انتخاب سوم گواردیولا را می توان مارتین مونتویا دانست؛ بازیکن جوانی که پست اصلی او دفاع راست است و معمولا در ترکیب اولیه اوسیبیو حضور دارد و توانسته در این فصل برای تیم اول نیز گلزنی کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:اخباربارسلونا,بارسلونا,آبی و اناری ها,اخبار اروپا,فوتبال,فوتبال اروپا,دنی آلوز,ماسکرانو,

ساعت 15:15 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت